Oficjalne forum pomocy serwisu PUN.pl

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2013-08-10 22:20:41

Haze
Użytkownik
Dołączył: 2013-08-10
Liczba postów: 1

Pomysł na grę Play By Forum "Devil May Cry".

Witajcie,
Miałem już styczność z paroma takimi forami, jednak ostatnio dostałem olśnienia "Czemu by nie zrobić własnego forum". Nie mam doświadczenia w tworzeniu for, znam się troszkę na CSS i HTML, ale to nie wystarczy. Widziałem nowe fora reklamowane w dziale promującym i większość z nich nie trzyma nawet minimalnego poziomu - Bo jak coś robić to od początku do końca porządnie! I po to tu właśnie jestem. Poszukuję kilku osób, które razem ze mną stworzyły by w miarę zgraną ekipę i wszyscy razem stworzylibyśmy właśnie taką grę pbf (więc prosił bym chętnych o zgłaszanie się pod tym postem). Oczywiście tworzenie forum to nie tylko skrypty i grafika - to też bogata treść - więc najlepiej jak by osoby zgłaszające się były w miarę 'ogarnięte' (jeżeli to dobre słowo ;_;') w temacie DMC.

Kogo potrzebuję:
* Grafika
* Kogoś kto zna się na skryptach
* Oraz od dwóch do czterech osób, z którymi mógłbym stworzyć fabułę (te osoby zostaną administratorami / moderatorami).

Offline

#2 2013-08-10 22:27:11

Dares
Użytkownik
Skąd: Łomża
Dołączył: 2012-04-14
Liczba postów: 1,551
WWW

Odp: Pomysł na grę Play By Forum "Devil May Cry".

Osobiście z mojej strony bym mógł poradzić, abyś zajął się w 100% treścią. Osobiście nie oceniam for po grafice ani po skryptach, lecz właśnie po postach. Mi wystarczy nawet domyślny styl i brak skryptów, chociaż niestety nie wszyscy podzielają moje gusta ^^

Na przyszłość prosiłbym, abyś takiego typu ogłoszenia pisał w "Poszukuję, wykonam oddam". [sred])


img.php?type=sig&player_id=568895

Offline

#3 2013-08-11 09:54:59

Adriano42
Użytkownik
Dołączył: 2012-11-20
Liczba postów: 174

Odp: Pomysł na grę Play By Forum "Devil May Cry".